Olen käynyt kiropraktikolla ja überhienossa kasvohoidossa tässä välissä - ja kuumakivihoidossa! Tämä jälkimmäinen oli vallan mainio ja voin suositella sitä kaikille, jotka pitävät saunomisesta ja pehmeästä hieronnasta. Se mun hieroja oli oikeasti urheiluhieroja, joten hän otti kuulemma hieman kovemmin ottein kuin "spa-hierojat". Mutta lopputulos oli loistava.

Sain siis hieronnan eilen (1 h, selän käsittely), ja olin koko illan pirteä, mutta nukuin yön kuin tukki. Tänään on ollut pirteä olo eikä kroppa ole kipeä kuten silloin, kun olen ollut "normihieronnassa". Päin vastoin olo on "avoin" ja niska edelleen ihan rento, vaikka olen tänään kantanut käsilaukkua oalla, ja ajanut lapsenrattaita ja autoa.

Kivet tuntuivat kuumilta ensin, kun ne lämmitti selkää, mutta kun itse hieronta alkoi, kuumuus ei häirinnyt ollenkaan. Suosittelen - vielä kerran! :)