Ensiksi suuri pahoittelu teille ihanille kommentoijille: En oikein ymmärrä tämän Vuodatuksen kommenttihallintaa - ja olen onnistunut deletoimaan joitain kommentteja tajuamatta miten! Olen varsin kypsä tähän palveluun ja pohdin, jos siirtäisin blogni muualle. Mutta jatketaan nyt vielä muutaman postauksen verran täällä - ihan vaan, kun en just nyt jaksa ruveta säätämään mitään uutta...

Nyt reilun tunnin kuluttua alkaa kesäloma - parempi myöhään kuin ei milloinkaan! En ole kirjoittanut postauksia pitkään aikaan, koska työt ovat vieneet kaikki mehut tässä viime aikoina. Todo-lista on ollut ihan uskomattoman pitkä ja vieläkin siinä on pari kohtaa jäljellä!

Mutta olen tehnyt kuitenkin muutaman arkiteon elämänlaadun parantamiseksi:

1) Kävin gynellä. Sain tietää, että minulla on emätintulehdus. Nyt on antibioottikuuri meneillään ja kutina ja kirvely vähentynyt hieman. Suurta muutosta ei kuitenkaan kolmen päivän aikana ole vielä kuulunut, mutta onneksi on vielä viikon verran kuuria jäljellä.

2) Olen syönyt töissä terveellisiä välipaloja. Aina kolmen maissa, kun tietokoneen tuijotus on tuntunut ylitsepääsemättömän ankealta, olen ahtanut napaani rivakasti ananansta, omenan tai karjalanpiirakan. Ja avot - taas jaksaa pari tuntia! En ole ennen oikein tajunnut välipalan voimaa, mutta ilman noita verensokeribuusteja olisin varmaan nuukahtanut kuin kasvi laudalla.

Tähän päälle vielä uudet silmälasit ja allergialääkkeet, niin johan on ollut helpompi pärjätä!

Nyt aion pitää taas pitkän tauon, koska olen ilman internettiä ainakin viikon verran. Odotan itse asiassa tätä taukoa, sillä viime kesänä huomasin, miten päätetauko tekee hyvää.

Nauttikaa lomasta, jos sellaisella olette! Tai nauttikaa töistä/opiskeluista, jos olette jo lomilta takaisin sorvin äärellä!